Kørekort til ordblindhed, ADHD og ADD

Alle skal have mulighed for at få et kørekort!

Specialundervisning

Alle skal have mulighed for at få et kort!

Ordblindhed, ADHD og ADD er nogle af de begreber, som vi ofte møder hos elever. Socialfobi, PTSD eller andre diagnoser skal ikke afholde dig for at tage et kort.

Vi har stor erfaring med langt de fleste udfordringer. Vores erfaring er også, at langt de fleste kan deltage i den almindelige teoriundervisning. Vi giver plads til og tager højde for hinandens forskelligheder.

De forskellige kørelærere har alle andre uddannelser med i rygsækken. Vi er uddannet kørelærere, hvilket også indeholder et pædagogisk kursus. Vi har stor erfaring med undervisning af unge og voksne med særlige behov, herunder specialundervisning. Vi lægger vægt på at lave en undervisning, som er levende og tilpasset lige de elever, som vi har.

Ud over dette har vi en speciallærer med mange års erfaring inden for feltet, som meget gerne vejleder såvel elever som kørelærerne.

Vi tilbyder også ene-undervisning, fx hjemme hos dig – det er desværre bare meget dyrt. Kørelæreren skal have betaling for timerne ud over det, som pakken koster.

Kontakt os, så kan vi tale om, hvordan vi kan få et forløb til at fungere.

Vi er fagligt kompetente til at hjælpe dig.

Til sagsbehandlere

Vi har et langt og godt samarbejde med flere kommuner, og du må endelig kontakte os, hvis du har spørgsmål.

Hør mere

Ønsker du at høre mere om vores måde at tilrettelægge en køreuddannelse på /specialundervisning, kan du udfylde formularen, så kontakter vi dig så hurtigt, som vi kan.

Ofte stillede spørgsmål

Du har helt sikkert en masse spørgsmål vedrørende forløbet, og disse er du altid mere end velkommen til at kontakte os omkring. Vi har gjort vores bedste for at besvare de typiske spørgsmål nedenfor.

Vi har hjulpet elever med ADD, ADHD, PTSD, Socialfobi, angst og mange andre diagnoser.

Vi har mange tiltag som kan gøre det lettere at få kørekort med en diagnose, f.eks. ene-undervisning, specialundervisning mv.

Så tag endeligt kontakt til os, så vil vi meget gerne tage en dialog omkring, hvordan vi bedst muligt kan lave et forløb, som du føler dig tryg ved.

Ja – vi tilbyder ene undervisning, hvor vi eksempelvis underviser hjemme hos dig.

Det er desværre en meget dyrere løsning – og vi tror på, at vi kan skabe rammer for dig, så du kan tage teoriundervisningen på skolen.

Kontakt os, så kan vi tale det igennem :-)

Alle kørelærere kommer med en anden baggrund end kørelæreruddannelsen.

Alle kørelærere har et voksenpædagogisk kursus på 120 timer.

I administrationen har vi, Lotte, der er uddannet lærer, specialpædagog med 29 års erfaring fra skoler, specialskoler og i PPR. Lotte vejleder og understøtter både elever og kørelærere i det omfang, som det er relevant.

I er velkomne til at kontakte os :)

• Moderne køreskole

Vi er en moderne køreskole med et fleksibelt undervisningskoncept, hvor du bliver undervist personligt af erfarne kørelærere. Vi har samtidigt de bedste tilbud inden for teoriundervisning.

• Gratis lektion (når du er færdig)

Når du har fået kørekortet hos os, kan du blot ringe til os og så tager vi en gratis lektion i bilen.

Måske kan vi dermed forhindre en ulykke, eller sikre en billigere forsikring!

Gælder kun for nye bil-elever

• Kørelærer i øjenhøjde

Vi ønsker at møde vores elever i øjenhøjde, med humoristisk og personlig undervisning målrettet mod dine behov og ønsker.

Har du spørgsmål?

Spar 500,- Tag kortet sammen med en ven (gælder Bil og MC)
+ +